Teknikeravdelningen

Välkommen till yrkesavdelningen för tekniker! Vi arbetar med frågor som är viktiga för dig i yrket. Vilka frågor vi ska fokusera på framöver är upp till dig och de andra medlemmarna i yrkesavdelningen. Kontakta styrelsen om du vill veta mer.

Vilka yrkesgrupper som ingår i din yrkesavdelning ser du här: Läs mer Assistent/teater, Attributmakare, Dekormålare, Fastighetspersonal, Foajépersonal, Inspicient/prod.ass, Kostymmästare, Kostympersonal, Ljustekniker, Rekvisitör, Patinerare, Scentekniker, Scenmästare/Scenchef, Skräddare/tillskärare, Snickare/Snickarmästare, Tapetserare, Teatertekniker, Teknisk chef, Restaurangpersonal, Verkstadsledare, Vaktmästare, Övrig teknisk personal

Kontakta din yrkesavdelning

DU TILLHÖR YRKESAVDELNING 105

Kontakt (förtroendevald):
Thomas Nylander
thomas.nylander@operan.se

Teaterförbundets kansli, jourhavande ombudsman:
Telefon 08 441 13 00, mailjour@teaterforbundet.se

Kontakta din yrkesavdelning

Råd och stöd

Sxero doluptates rat laudio blamusci voluptatem sit autemqui sinvel eume et dolore sequatur asi vidis apid que pa nos et, ut rem cuptam, istes explit et veribusam volorit quo conse estis sum quat. Sxero doluptates rat laudio blamusci voluptatem sit autemqui sinvel eume et dolore sequatur.

Dokument och länkar

Råd och stöd